søndag 14. mai 2017

Oppdatering, 12.05.17

Nytt innhold siden sist!





Langli BBV Logo: Dette er en oppgave der vi ble bedt om å lage en logo (med profilmanual og mock-ups) til en kunde (en blikkenslager). Dette var mitt forslag. Jeg ble veldig fornøyd med teksten (og pilen som passer veldig bra med "L"-en), men ikke fullt så fornøyd med fonten jeg brukte under. De passer rett og slett ikke så bra sammen som jeg først trodde, og den kan til og med være litt uleselig. 




Filmplakat: Dette er et prosjekt som ble gjort til "3-dager'en" (vi fikk ikke karakterer, det var en slags øve oppgave) vi hadde. I oppgaven fikk vi 2 dager til å arbeide med et produkt, og 1 til å presentere det. Temaet vi fikk var fremtid, og jeg bestemte meg for å lage en slags "dystopisk" fremtid, som man kan se i bildet. Filmtittelen er Encore (som i avslutning, oversatt fra engelsk), og den skulle handlet om de siste timene på jorda før en atomkrig hadde brutt ut. Jeg har derfor brukt mye grå farger og dystre illustrasjoner. 







Infografikk om "Krigen på Narkotika": Dette er innleveringen som jeg lagde til "programfags-tentamen", altså "3-dager's-en". Temaet vi fikk var Amerika, så jeg bestemte meg for å lage en infografikk om "Krigen på Narkotika" (mer kjent som "The War on Drugs". Oppgaven ble levert komplett med en fiksjonell avsender (som har sin egen logo, med profilmanul). 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar